Kalmuurin Beach Kentät, Urpiaisentie 11, Vantaa [kartta]

30

Kommentoi...

Juhani

Moikka korsolaiset beach volleyn ystävät!

On taas aika polkaista viikkokisat käyntiin Kalmuurissa viime vuoden tapaan! Viikkokisojen tavoitteena on tarjota kaikille mukaan tulijoille omantasoisia pelejä kerran viikossa. Viikkokisat pelataan yksilökisana ja kunakin viikkona paikalle saapuvat pelaajat jaetaan neljän pelaajan lohkoihin rankingin perusteella. Jos pelaajia on paikalla ei neljällä jaollinen määrä, niin käytetään täytepelaajia, jotta kaikki lohkot saadaan pelattua. Kukin pelaaja pelaa kaikkien lohkossa olevien kanssa yhden erän 21 pisteeseen. Jokaisen erän jälkeen pisteet kirjataan ylös ja kaikkien pelien päätyttyä järjestäjä kirjaa tulokset jaettuun Google Sheetsiin, josta ne on aina osallistujien nähtävissä. Rankingia lasketaan koko kesän ajan ja elokuun lopulla järjestetään King of the Korso -finaaliturnaus eniten rankingpisteitä kesän aikana keränneille. Finaaliturnaukseen pääsyyn huomioidaan kesän neljän parhaan viikkokisatuloksen summa. (Finaaliin pääsee 16, 12 tai 8 kesän parasta riippuen viikkokisoihin osallistuvien pelaajien kokonaismäärästä.)

Pisteenlasku
Rankingpisteet määräytyvät lohkon, lohkosijoituksen ja lohkossa saatujen +/- pisteiden perusteella. Ensimmäisellä kerralla kaikkien lohkojen peruspisteet ovat samat. Lainaamme pisteiden laskemiseen HBV:n laskuria https://prod.hbv.fi/app/#/weekgames-play

Lohkot
Lohkot määräytyvät ensimmäisellä kerralla arpomalla ja siitä eteenpäin rankingin mukaisesti huomioiden pelaajan kaksi edellistä suoritusta. Tällä tavalla laskettuna neljä rankingissa ylimpänä olevaa pelaajaa muodostavat 1. lohkon jne. Pelaajan ensimmäisellä osallistumiskerralla lohkoa määräävää rankingsijoitusta ei ole, joten hän aloittaa alimmasta lohkosta. Järjestäjällä on oikeus myöntää ns. villikortti ylempään lohkoon ensimmäistä kertaa mukaan tulevalle pelaajalle, jos hänen pelitasonsa on selkeästi kovempi kuin alimman lohkon taso. Tällä pyritään takaamaan kaikille mahdollisimman järkeviä ja kivoja pelejä.

Säännöt
Viikkokisoissa käytetään ns. harrastesääntöjä. Passin puhtauteen ei puututa. Ensimmäisen kosketuksen on oltava kova kosketus. Kovan lyönnin reaktiopuolustus sormilla on sallittu. Palloa ei saa toimittaa verkon yli pehmeällä kosketuksella. Aikalisiä ei ole käytössä. Verkon korkeus 243 cm. Muilta osin normaalit beach volley -säännöt.

Aikataulu
Viikkokisoja pelataan 19.5.2024-25.8.2024 (poislukien Toijala Lentis -viikonloppu 9.6. ja Juhannus-viikonloppu 23.6.) aina sunnuntaisin klo 18:00-n.20:00 Kalmuurin kentällä osoitteessa Urpiaisentie 11, 01450 Vantaa. Finaalit pelataan 25.8.2024 säävarauksella. Jos on ihan kamala keli, niin siirretään finaalit viikolla eteenpäin.

Osallistumismaksu
Viikkokisojen osallistumismaksu on 10 € ja sillä saa käydä kesän aikana niin monessa kisassa kuin haluaa. Osallistumismaksut käytetään kenttävuokran maksamiseen.

Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani on luvannut palkita finaalin parhaat pelaajat maukkailla palkinnoilla.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki korsolaiset ja korsomieliset beach volleyn pelaajat! Jaathan kutsua eteenpäin omassa joukkueessasi :)

Juhani "Julle" Nousiainen (040 5492795)

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot