Juhani

Tänään pelaillaan viikkokisojen finaali. Paikkansa ovat ansainneet Julle, Priit, Jari, Olli, Juho, Sakke, Janne ja Rake. Kaikki muutkin ovat toki tervetulleita katsomaan, kannustamaan ja pelailemaan hupipelejä "virallisten" pelien jälkeen!

Finaalissa pelataan ensin alkulohkot
A Julle, Olli, Juho ja Rake
B Priit, Jari, Sakke ja Janne

Alkulohkojen 1. ja 2. pelaa keskenään sijoista 1-4 ja 3. ja 4. sijoista 5-8. Kaikille tulee siis kuusi erää pelejä tänään.

Viikkokisoissa palkitaan sijoille 1.-3. tulleet sekä alalohkon voittaja eli sijalle 5. yltänyt peluri. Voittaja saa palkinnon lisäksi painaa käyntikorttiinsa King of The Korso -tittelin 😃

Juhani ilmoittautui in

Onko vielä joku neljäs tulossa?

Juhani

Suurin osa onkin jo maksanut tän vuoden jäsenmaksun, mutta ne, joilta vielä puuttuu, niin alla maksuohjeet. Kaikkien treeneissä kävijöiden pitää maksaa jäsenmaksu.

Jäsenmaksun on vuodelle 2023 miehet 20,00€, naiset 10,00€, nuoret alle 18 vuotta 1,00€. Työttömät, opiskelijat, asepalveluksessa olevat, ja eläkeläiset saavat jäsenmaksusta alennusta -50%.

Maksu KoPa:n tilille FI41 1221 3007 2002 77 viitenumerolla 20239.